Вторник , 25 Февраль 2025
На головну / ДОЗВІЛЛЯ / Берестинські школярки успішно захистили роботи у Малій академії наук

Берестинські школярки успішно захистили роботи у Малій академії наук

Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України — це не просто змагання, а важливий крок до розвитку інтелектуального потенціалу молоді. Актуальність досліджуваних проблем, кропітка праця над темами та прагнення до відкриттів роблять участь у цьому конкурсі безцінним досвідом для кожного юного науковця.

Цього року вихованки Берестинського центру позашкільної освіти гідно представили свої дослідження, вразивши журі ґрунтовністю робіт і глибоким розумінням тем.

Особливі здобутки наших юних дослідниць такі.

Лілія Усова, учениця Берестинського ліцею № 2, отримавши найвищі бали у трьох турах конкурсу, посіла І місце у секції «Педагогіка». Її дослідження  на тему: «Освітні системи:порівняльний аналіз інноваційних підходів в освіті» — яскраве підтвердження актуальності обраної теми.

А Поліна Свєтлічна з Берестинського ліцею № 1 у секції «Літературна творчість» зачарувала журі своїми поетичними рядками, глибокими образами та щирими почуттями, виборола ІІІ місце. Збірка «Рій думок про важливе» — не лише вірші, а відлуння душі юної авторки.

У секції «Українська мова» Вікторія Філіпська, учениця Берестинського ліцею № 3, представила дослідження на тему:«Військові позивні, творення і функціонування». Школярка показала любов до рідного слова й уміння досліджувати сучасні мовні явища. Її праця також відзначена Дипломом ІІІ ступеня.

Із цікавою роботою: «Феномен  косплею: індивідуальність у контексті субкультури» у секції «Психологія» виступила Вікторія Маслова, учениця Берестинського ліцею № 5. За результатами конкурсу вона стала кандидатом у члени МАН.

Про нас Nadiya Lyahova

Перевірте також

Розтратив понад 9 млн гривень

Кіберполіцейські Дніпра викрили посадовця комунального підприємства у розтраті значної суми коштів

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

You cannot copy content of this page