Четверг , 5 Июнь 2025
На головну / ДОЗВІЛЛЯ / Культура / Хто очолить Красноградську школу мистецтв

Хто очолить Красноградську школу мистецтв

Двадцять третього березня під головуванням заступниці міського голови з питань діяльності виконавчих органів  Наталії Шаптали відбулося засідання конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора КЗ «Красноградська школа мистецтв». До її складу також увійшли представники цього закладу позашкільної освіти, депутати міськради і фахівці відділу культури, туризму, молоді та спорту органу місцевого самоврядування. За результатами зібрання вони визначилися з кандидатурою нового керівника школи.

Конкурс на заміщення посади директора закладу початкової мистецької освіти оголосили 18 лютого на офіційному сайті Красноградської міської ради. Документи на участь у ньому подали двоє претендентів: директор Ланнівського сільського Будинку культури Полтавської області Михайло Мирошниченко та викладач фортепіано, завідувачка фортепіанним відділом школи мистецтв Наталія Гамаліна. 

Під час засідання комісії конкурсанти представили своє бачення стратегії розвитку школи на 2021-2026 роки. Їм також запропонували розв’язати ситуативні проблемні завдання, з якими вони можуть зіткнутися у ході роботи на керівній посаді та поспілкувалися з кожним у форматі співбесіди. 

За кожним із критеріїв відбору учасники комісії виставили претендентам відповідні бали.  Відтак із невеликою перевагою за сумою балів перемогла Наталія Гамаліна. Саме її кандидатуру винесуть на затвердження сесії міської ради, які планується в квітні. До того часу посаду директора обійматиме нинішній керівник Красноградської школи мистецтв Віталій Зелений.

Михайло Мирошниченко
Наталія Гамаліна

Про нас admin

Перевірте також

Якщо бажаєте установити в автомобілі газобалонне обладнання

Багатьох автовласників цікавить, як установити газобалонне обладнання (ГБО) та що для цього необхідно зробити. Пояснює …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

You cannot copy content of this page